marți, 27 ianuarie 2009

Hello there (again)!

M-am gandit intr-o scurta pauza de la invatat ( ca dhe..e sesiune....) sa mai poposesc si pe aici putin ... nu vreau sa imi dezamagesc numarul foarte mare de cititori.

Ascult chiar acum o emisiune la kissfm, cred ca french kiss ... or sth , unde lumea suna si isi spune problemele in speranta ca cei 3 moderatori ii vor ajuta (mai mult sau putin). Ideea e ca mi se pare o mare porcarie emisiunea asta. Cei 3 nu au niciun fel de experienta si de foarte multe ori habar n-au cum sa ii ajute pe saracii oameni. A sunat acum o fetita de 15 ani care are o relatie cu un tip de 19 ani. Vrea sa stie daca prietenu ei o iubeste sau nu.....Spune ca a inselat-o si atunci cand l-a prins cu inamica asupra faptei, el i-a zis ca nu face altceva decat sa o apere de baietii care mai aveau putin si o bateau. Ea l-a crezut. Ma rog... trecem peste.

Am gasit intr-una dintre plimarile mele pe www un filmulet tare. Enjoy!


Niciun comentariu: