joi, 11 septembrie 2008

Prima data....

Si uite ca a venit "prima data" si pentru mine, pentru ca nu se putea sa ma ocoleasca la nesfarsit. Pot spune ca a fost un moment unic, de neuitat chiar memorabil. Am simtit atata placere si atata satisfactie incat nu va pot descrie. Totul s-a produs intr-un moment neasteptat, insa nu am fost total luata prin sursprindere pentru ca undeva in adancul meu stiam ca se va intampla candva. Eram pregatita. Eram gata. Nu stiam la ce anume sa ma mastept, insa dorinta de a continua ma cuprinsese si nu ma lasa sa renunt; ma facea sa merg mai departe. Cu fiecare pas pe care il faceam eram tot mai aproape de implinire; mai aproape de ceea ce asteptasem atata timp. Si iata ca acum a venit. Momentul mult asteptat. Am lasat emotiile la o parte si m-am apucat sa scriu pentru prima data....pe primul meu blog.
Cam asta a fost pentru inceput. Maine...mai vedem...sper ca voi reveni cu ceva mai interesant de zis.

Niciun comentariu: