marți, 31 martie 2009

Gradina Zoologica

Dupa foarte mult timp am reusit sa ajung si eu iar la Zoo. Nu am fost foarte placut impresionata de tot ce am vazut pe acolo. Ma refer la faptul ca foarte multe pasari erau inchise intr-un spatiu destul de mic. Despre pasarile mari, de prada nici nu mai zic....saracele de ele nici sa isi intinda aripile bine nu aveau loc, dar sa mai si zboare putin..... Lipseau o gramada de animale...din motive pe care nu le cunosc. Nu am vazut zebre, cerbi, caprioare, ursi (probabil inca hiberneaza), elefanti, girafe... Nu stiu exact cum arata inainte, insa acum unele dintre custi (2 la numar mai exact) nu mai aveau gratii, ci un fel de geam( se modernizeaza ;)) ).
Pe viitor sa speram ca situatia se va remedia extinde si vor aloca mai mult spatiu animalelor pentru ca intr-adevar e nevoie.
Am pus si cateva poze...







Niciun comentariu: